Onsdagskredsen

Onsdagskreds – fællesskab, foredrag og sang

Hver anden og fjerde onsdag i måneden byder Onsdagskreds på hyggeligt samvær med spændende foredrag og fællessang fra højskolesangbogen.

Emnerne spænder bredt – fra rejsefortællinger og forfatterportrætter til kendte menneskers refleksioner over deres liv.

Onsdagskredsen afholder også traditionsrige fester som "Alles fødselsdag", forårsfest og adventsmøde, samt en årlig udflugt. Der er altid noget at glæde sig til!

Vi mødes kl. 14-16 i Islev Kirkes menighedssal, medmindre andet er nævnt.
Arrangementerne er gratis, og ingen tilmelding er nødvendig – kaffe med brød koster 30 kr.

Kørselstilbud
Hvis du er gangbesværet og bor i sognet, er der mulighed for kørsel til og fra Onsdagskredsens arrangementer.
Kontakt venligst Karen Olsen på tlf. 2347 9753 for at aftale kørsel.

Se kommende arrangementer nedenfor!

Onsdagskredsen

Frivillig i Islev Kirke

Rigtig mange af vores aktiviteter er båret af frivillige hænder.
Frivillige opgaver fører ofte til gode snakke og lysten til at komme igen.

Der er en god ånd af handlekraft og fællesskab blandt vores frivillige, og der er altid plads til flere. Hvad enten du gerne vil koge suppe, hjælpe med børneaktiviteter, sætte plakater op, hjælpe med madlavning, borddækning, servietfoldning eller andet.

Du bestemmer hvor stort eller lille, hyppigt eller sjældent dit engagement er.

Kontakt kirke- og kulturmedarbejder Louise og hør om mulighederne.