I Islev Kirke har vi andet og mere en gudstjenester på programmet.

Onsdagskredsen (sep-apr) byder på et afbræk i din hverdag med bl.a. foredrag, sang og musik, hygge og kaffe.

Kulturelt Samvær  (okt-apr) åbner døren til kulturelle tilbud, du ikke lige finder selv.

Herreværelset er et fruentimmerfrit forum, kun for mænd.

Bibelværkstedet  dykker ned i bibelen og giver mulighed at tale om bibelens mange historier og vinkler.

Sommerhøjskolen (juni-juli) tilbyder foredrag med markante personligheder i en ramme sat af Islev Kirkes præster.

Foruden de mange faste aktiviteter afholder vi også koncerter , foredag og fællesmiddage i årets løb.
Vi orienterer løbende om vores tilbud her på hjemmesiden, på Facebook og i Rødovre Lokalnyt.

Frivillig i Islev Kirke

Rigtig mange af vores aktiviteter er båret af frivillige hænder.
Frivillige opgaver fører ofte til gode snakke og lysten til at komme igen.

Der er en god ånd af handlekraft og fællesskab blandt vores frivillige, og der er altid plads til flere. Hvad enten du gerne vil koge suppe, hjælpe med børneaktiviteter, sætte plakater op, hjælpe med madlavning, borddækning, servietfoldning eller andet.

Du bestemmer hvor stort eller lille, hyppigt eller sjældent dit engagement er.

Kontakt kirke- og kulturmedarbejder Louise og hør om mulighederne.